ENDRING PÅ FAKTURA FRA 1. JANUAR 2017

Fra januar 2017 vil beløpsfeltet på giroen/e-fakturaen din endre seg fra å være blank til å vise totalbeløpet du har utestående. Du velger om du vil betale dette beløpet eller valgfritt beløp som er likt eller større enn minimumsbeløpet. 

Spørsmål og svar om fakturaendringen
Fornuftig kortbruk

Cresco Car Premium - bilkortet

Produktfordeler

Hva kan vi hjelpe deg med?

Chat med oss

Ønsker du hjelp her og nå, kan du snakke med oss via vår chat. Vi sitter klare til å hjelpe deg mellom kl. 08:00 og 22:00 alle dager, unntatt bevegelige helligdager.

Start chat

 

Du kan ringe Kundeservice på +47 815 22 040  mellom kl 08:00 - 22:00 hver dag, unntatt bevegelige helligdager. På samme nummer kan du også bruke Kontofonen døgnet rundt. Du kan bestille spesifikke tjenester her.

For sperring av kort; ring +47 815 22 040 (alternativt + 47 75 12 86 17). Tjenesten er åpen hele døgnet.

Postadresse til Kundeservice:
Kundeservice
7469 Trondheim

*Eff rente 32,93 %, 15000 o/12 mnd. Totalt 17.208